7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

środa, 9 sierpnia 2017

[ARTYKUŁ] 170808 "Seolhyun z AOA i Kim Nam Gil mówią o tym, jak to jest grać wspólni, gdy aktorów dzieli 15 lat różnicy"

Na konferencji prasowej nadchodzącego filmu z ich udziałem, "Memoir of a Murderer", Seolhyun z AOA i aktor Kim Nam Gil rozmawiali o swojej piętnastoletniej różnicy wieku i problemach, których mogła być źródłem, gdy na potrzeby filmu wcielali się w rolę kochanków.

Kim Nam Gil powiedział: "Było w porządku, ponieważ wiek, na jaki czułem się na planie, był bardzo niski", wywołując śmiech wśród dziennikarzy.

Następnie kontynuował: "[W trakcie nagrań] była scena, w której nasi bohaterowie szli na randkę i [wtedy], rozmawiając między sobą, odkryliśmy, że wiele nas łączy. Oprócz tego Seolhyun ma bardzo dojrzałą odsłonę swojej osobowości."


Seolhyun z AOA dodała: "Nie czułam, aby w jakikolwiek sposób było to problemem. Kim Nam Gil był bardzo taktowny. Ponieważ jest ode mnie starszy, od początku wiedziałam, że będę podporządkowywać się jego zdaniu, jednak, podczas wspólnej pracy, Kim Nam Gil okazał się wyjątkowo dobrym przewodnikiem."

Po czym dodała: "Byłam bardzo wdzięczna za to, jak bardzo jest uczynny i za to, że robi wszystko, co może, bym czuła się komfortowo [na planie]."

Premiera "Memoir of a Murderer" planowana jest na wrzesień tego roku.

Źródło: soompi.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz