7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

poniedziałek, 10 lipca 2017

[INSTAGRAM] 170608-... Wpisy Youkyoung

8 lipca 2017:
drrrr.youkyung: 비오고 갠 오늘 같은 날은 멍때리고 있다가 으레,
'아 내가 우산을 어디 뒀더라?'라고 생각하게 되는 것이다

Tłumaczenie: W tak deszczowy dzień, jak dzisiaj, jedynie siedzę i wpatruję się w ścianę,
myśląc 'Ach, gdzie mogłam zapodziać swój parasol?

10 lipca 2017:
[ VIDEO ]
drrrr.youkyung: 칙칙폭폭 @cjwooo 기네스마스터
Tłumaczenie: Ciuchciuchciuch @cjwooo Mistrz Guinnessa*
* gatunek ciemnego piwa

11 lipca 2017:
drrrr.youkyung: Be happy
Tłumaczenie: Bądź szczęśliwy

13 lipca 2017:
drrrr.youkyung: 그러고보니까 얼마전에 신기하게 생긴 렌즈 샀다
그러고보니까 사자털 뿌염 해야겠다
Tłumaczenie: Myśląc o tym teraz, jakiś czas temu kupiłam soczewki, w których [moje oczy] wyglądały dziko
Myśląc o tym teraz, chyba powinnam podkoloryzować swoje włosy na lwią grzywę

drrrr.youkyung: 잠자기 전에 하면 잠 못자는 게임
Tłumaczenie: Gra przed snem, kiedy nie możesz zasnąć

drrrr.youkyung10: 년전부터 함께 했던 오빠들은 저보다 어린 여친이 생겼답니다 또르르
Tłumaczenie: Oppadul, z którymi znamy się od lat, mają dziewczyny, młodsze ode mnie Ddoruru

15 lipca 2017:
(napis na zdjęciu: denerwuję się tym)
drrrr.youkyung: 나보다도, 내 사람의 범주 안에 있는 사람들이 힘들고 아파하는게 더 힘들다
Tłumaczenie: Wydaje mi się, że mój człowiek należy do kategorii ludzi, [borykających się] z trudnościami i cierpiących, a przez to mających jeszcze więcej trudności

16 lipca 2017:
drrrr.youkyung: 3인분 #마라샹궈 #타코야끼도먹을거고 #성심당도갈건데.....
Tłumaczenie: 3 porcja #MaraSyanggwo* #ZjadłamRównieżTakoyaki** #PodejdęJeszczeDoSungsimdang***
* Znana restauracja w Seulu
** Ośmiornica smażona w cieście
*** Popularna piekarnia w dzielnicy Daejeon


drrrr.youkyung: 그러니까 아까에 이어서 3인분
Tłumaczenie: I jeszcze [to co jadłam] przed 3 porcją

20 lipca 2017:
drrrr.youkyung: "쌤 안 어렵다면서여!!!!"
"악보가 복잡해서 그렇지 어려운거 아니야!!!!"
라고 격전이 벌어질 내일의 레슨이 자꾸 상상돼서 심란함...
Tłumaczenie: brak

21 lipca 2017:
drrrr.youkyung: RIP....

Źródło: drrrr.youkyung @ Instagram

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz