7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

środa, 30 grudnia 2015

[FANCAFE] 151230 Urodziny wpis Yuna: "Kochani ELVIS~"

Dzień dobry
Tu Yuna♡
Tak więc moje 24 urodziny nadeszły!!!!!
Jestem już 25…latką !!!!
Inaczej mówiąc, pół-pięćdziesiątką*^^ *
Ponieważ [są ode mnie] młodsi, muszę się bardziej starać hehe
Jestem bardzo szczęśliwa, mogąc dziś spędzić swoje urodziny razem z Wami, ELVIS; niech ci, którzy nie pojawili się na Gayo Daechukjae, dołączą do nas za pośrednictwem tv!
Poza tym, przeczytam i otworzę jeden po drugim wszystkie listy i wszystkie prezenty, które [mi] wysłaliście lub daliście♡
Bardzo-bardzo dziękuję >_<
W przyszłości nadal będziemy razem, prawda?
Pogoda znacznie się ochłodziła
Uważajcie, aby nie złapać przeziębienia!
Zakładajcie ciepłe ubrania!!!!
Zostało niewiele czasu do końca roku, dlatego spędźcie go ciepło
Niech także rok 2016 będzie pełen dobrych i szczęśliwych dni [spędzonych] razem z Yuna
Kocham Was cmok♡

* Swego czasu członkinie AOA podśmiewały się z podeszłego wieku 25 lat Choa, nazywając ją pół-pięćdziesiątką.

Źródło: AOA FanCafe
Angielskie tłumaczenie: @yeoshinhyejeong

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz