7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

piątek, 27 listopada 2015

[ARTYKUŁY] 151127 Chanmi wyjawia swoją sytuację rodzinną w "Great Inheritance"

W odcinku "Great Inheritance" MBC, wyemitowanym 26 listopada, Chanmi z AOA ujawniła powód, dla którego chciała zostać idolką.

[Na potrzeby programu] Chanmi odwiedziła salon fryzjerski prowadzony przez jej mamę w jej rodzinny mieście i pomagała w obsłudze klientów, nawet samodzielnie dokonując stylizacji włosów. Po ciężkim dniu pracy, obie panie wspólnie udały się na miasto.

Chanmi zagadnęła: "Mamo, nie żałujesz tego? Jesteś wyczerpana, mam rację?", ujawniając, co czuje Chanmi, widząc trudności, przez które przechodzi jej mama odkąd ona sama była dzieckiem. Oczy jej matki poczerwieniały po usłyszeniu tego, co powiedziała Chanmi. Członkini AOA kontynuowała: "Przypuszczam, że gdybyś była w stanie czerpać radość z pracy, rzeczy nie potoczyłyby się w ten sposób. Jednak rzeczywistość jest inna!". Chanmi rozpłakała się, mówiąc te słowa. 

Dodała także: "W tym wieku nienawidziłam konieczności rozpoczynania pracy, aby zarabiać pieniądze, ale mamo, pracowałaś każdego dnie, od rana do nocy i jeszcze nie udało nam się załatwić mieszkania na własność. Musiałyśmy regularnie płacić czynsz, przez co nie miałyśmy żadnych oszczędności. Rozumiałam to wszystko i właśnie dlatego chciałam [zacząć] zarabiać jak najszybciej."

Jej mama odpowiedziała: "Ponieważ odbierasz to w taki sposób, sprawia mi to jeszcze większy ból. Nie powinnaś teraz o tym myśleć.", dając do zrozumienia, że jest jej naprawdę przykro z tego powodu.

Chanmi nie kończyła tematu: "Podjęłam wyzwanie bycia idolką, ponieważ sądziłam, że gdy zostanę sławna, będę w stanie zdobyć pieniądze, które tak chciałam zarobić, a standard życia, który nam wymarzyłam, ziści się szybciej. Myślałam, że jeśli odniosę sukces podczas debiutu, jest to taki zawód, który pozwoli mi zrobić duże pieniądze w łatwy sposób. Jednakże, z czego nie zdawałam sobie wtedy sprawy, nie będę mogła wykonywać go przez całe życie."

Mama członkini AOA podsumowała: "Byłoby wspaniale, gdyby jej myśli krążyły wokół tych samych spraw, co reszty 20-letnich dzieci. Jest mi naprawdę przykro, że musiała dorosnąć tak szybko. Mam tylko nadzieję, że nie będzie zbyt zachłanna na zarabianie pieniędzy." Po czym dodała, że jej córki są dla niej bardzo cenne i czuje, iż winna im być ogromne przeprosiny.

Chanmi wyjawia sytuację swojej rodziny w "Great Inheritance": jej rodzice rozwiedli się, gdy chodziła do szkoły podstawowej.

Odcinek "Great Inheritance", programu rozrywkowego MBC, który emitowany był 26 listopada, zajął drugie miejsce pod względem oglądalności w swoim czasie antenowym. Szczególne zainteresowanie w tym epizodzie wzbudziła rodzinna historia Chanmi. 

Rodzice Chanmi rozwiedli się, gdy ta była jeszcze w szkole podstawowej. Od tego czasu jej mama prowadzi niewielki salon fryzjerski, aby zarabiać na życie i samotnie wychować trójkę córek.

W programie tym Chanmi wróciła do swojego rodzinnego miasta, aby uczyć się od swojej mamy technik kosmetycznych i wyżalić się z swych wewnętrznych przemyśleń. Jej poruszająca historia doprowadziła do łez liczne grono widzów.

"Great Inheritance"  jest reality show, w którym artyści odwiedzają miejsca pracy swoich rodziców, aby, przez wspólną pracę, doznać tego, przez co przechodzą ich opiekunowie. Doświadczenie to pozwala im otrzymać od swoich rodziców cenną lekcję życia.

Źródło: kpopstarz.com; idol001.com
Angielskie tłumaczenie: Piece Of Heaven 1 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz