7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

niedziela, 11 października 2015

[FANACCOUNTS/FANCAMS] 151010 2015 AOA Heart Attack in Taipei

W sobotę, 10 października, odbyła się druga sesja w ramach cyklu "2015 AOA Heart Attack".
W tym tygodniu członkinie AOA spotkają się ze swoimi chińskojęzycznymi fanami na Tajwanie (wczoraj) i w Hong Kongu (dziś).

  • AOA rozpoczęły spotkanie występem z "Fantasy" i "Elvis" oraz przyjęciem tortu ufundowanego przez tajwańskich fanów:

Sam występ z "Fantasy" i "Elvis": LINK

Pozowanie do zdjęć i fragmenty przygotowanych atrakcji:


  • AOA zobaczyły jak duża jest hala dopiero podczas prób. Choa wyznała: „Myślałam, że tylko połowa miejsc będzie zajęta. Zupełnie nie spodziewałam się, że hala będzie w całości zapełniona aż do tylnich rzędów, jak teraz”, była przy tym bardzo wzruszona i wielokrotnie dziękowała fanom.

AOA próbują lokalnych przysmaków:

  • Dziewczynom tak bardzo zasmakował deser mango-bingsu (kawałki lodu z mango), że prowadzący musiał zwrócić im uwagę "Nie musicie ciągle jeść pokruszonego lodu z mango, proszę, spróbuję też innych potraw."

  • Gdy dziewczyny zostały zapytane o to, czym mogą wywołać u innych atak serca, Hyejeong wskazała na swoje nogi i natychmiast wstała z miejsca, aby je zaprezentować. 
  • Mina wyznała, że Chanmi śpi w różnych dziwnych pozycjach i pewnego razu, gdy z nią spała, została przez nią uderzona, ale Chanmi tego nie pamięta. Chanmi odpowiedziała, że ostrzegała Mina, a ta mimo to chciała z nią spać, więc skończyła zostając uderzona. 
  • Seolhyun i Mina pokazały swoje aegyo: LINK 1 LINK 2
  • Choa, jak zwykle, na życzenie fanów wykonała Choa Song.
  • Yuna, Chanm i Hyejeong, tak jak w Seulu, wystąpiły ze specjalnym występem tanecznym do muzyki elektronicznej:

  • Zdaniem Hyejeong podgrupa Hyejeong-Yuna-Chanmi jest świetna i chciałaby, aby rozpoczęła aktywność, jeśli pojawiłaby się taka szansa w przyszłości.
  • Jimin zaśpiewała fragment piosenki "GOD".
  • Seolhyun wyznała, że Jimin ciężko pracowała, poprawiają wymowę członkiń grupy, gdy uczyły się chińskiego tekstu "Heart Attack". 

  • W czasie spotkania wyświetlono materiał nagrany przez członkinie AOA, w którym dzieliły się one najbardziej nie-heart attaca momentami z codziennego życia grupy: LINK

    Jimin: Uh, ale zniekształcicie mój głos, prawda? I zakryjecie moją twarz? Yuna postrzegana jest jako ładna, kobieca i niewinna. Jednak w rzeczywistości, gdy jest razem z nami, zawsze odstawia jakieś dziwne tańce. Nawet nie potrafię tego powtórzyć, to coś takiego, jakby coś złego działo się z jej ciałem. Naprawdę nie uważam, że wygląda to dobrze.

    Yuna: Powiedziała, że wykonuję dziwne tańce? Chyba nie myślicie, że naprawdę chodziło o mnie? Um.. Więc mamy wyjawiać swoje sekrety? Ah! Wyjawię sekret Chanmi. Słuchajcie, Chanmi robi naprawdę dużo rzeczy przez sen. Któregoś razu uderzyła w lustro, a ono spadło. Innym razem rozrzucała wszędzie pieniądze. Jeżeli chodzi o rzucanie forsą, jestem jej wdzięczna. Ale najbardziej zaskoczyła mnie wtedy, gdy wyszłam z łazienki, a ona krzyczała "AAAAAAH!" w ten sposób! Podbiegłam do niej i zapytałam: "Chanmi, co jest? Co się dzieje?", w odpowiedzi usłyszałam jedynie, że czuje się śpiąca…

    Chanmi: Seolhyun unni, która jest bardzo popularna w ostatnim czasie? Nie tak dawno nagrywała Orange Marmalade, prawda? Wyszła naprawdę ładnie. Mam rację, co nie? Każdy ją widział, prawda? Unosiła się i płakała… Jasna skóra i delikatne usposobienie. Jednak, gdy poinformowała nas, że jej drama wychodzi, przepychała się, usiadła obok mnie i robiła zdjęcia dla zabawy razem z ekranem telewizora [w tle]. Wyobrażenie, jakie o niej miałam, zostało nieco zrujnowane…

    Seolhyun: Zdjęcia dla zabawy? Ktoś powiedział o moich zabawnych zdjęciach, naprawdę? Um… Hyejeong unni? Ah! Mam coś, co chciałabym powiedzieć o nie powodujących ataku serca sytuacjach Hyejeong unni! Gdy Hyejeong unni denerwuje się, ma kilka małych tików. Po pierwsze, pociera swoje palce, o tak. Po drugie, trzęsą się jej nogi. Po trzecie, wypycha język przy zamkniętych ustach. Proszę, nie rób tak…

    Hyejeong: Mam parę złych nawyków… Myślę, że członkinie powinny być dla mnie bardziej wyrozumiałe. Potrząsanie nogami faktycznie nie jest zbyt czarujące. Jednak, proszę, zwróćcie uwagę na moje dobre zachowanie! Oprócz mnie jest jeszcze inna członkini, która naprawdę sporo je. Choa unni naprawdę dużo je. Ona je, je i je, właśnie tak. Choa unni nie przestaje jeść nawet po 20 czy 30 minutach posiłku. To przerażające, unni, proszę opamiętaj się!

    Choa: *Biorąc łyk napoju, który trzyma w ręce* Ja? W żadnym wypadku! Myślę, że ktoś chce pozbyć się swojego wizerunku "dużo je". Ah, to nie może być Hyejeong. Hyejeong je znacznie więcej, a ja… Uh,  to musi być Mina, prawda? To Kwon Mina, tak? Mina jest trochę głupiutka. Jej bezmyślność jest czymś, co naprawdę nie ma sensu. Po prostu przyznaj, że jesteś na pewnym poziomie głupoty. Mina, nie jesteś mądra!

    Mina: Nie-heart attaca? Eh? Chyba nie myślicie, że znajduję się w takich sytuacjach? Ah, pytacie o inne członkinie? Jimin unni! To dla nas naprawdę ciężkie każdego ranka. Idziemy ją obudzić, mówiąc "Unni, wstawaj! Musimy się szykować! Pośpiesz się! Unnie! Uchuchu~ Unni! Ochuchu~!", wtedy niespodziewanie przychodzi mi na myśl twarz mamy unni… W rzeczywistości mam do powiedzenia jeszcze więcej… ale zatrzymam się na tym. Oh, przypomniałam sobie o kimś jeszcze! Dzisiejszego ranka…
  • AOA uczestniczyły w quizie, sprawdzającym ich wiedzę o Tajwanie. Członkini, która chciała odpowiedzieć na zadane pytanie miała coś zatańczyć. Zabawę wygrała Jimin. 

  • Na zakończenie grupa wystąpiła z czterema swoimi piosenkami: "Miniskirt": LINK ; "Short Hair": LINK ; "Like a Cat": LINK oraz "Heart Attack" (w wersji chińskiej):


  • Podczas imprezy AOA kilkakrotnie próbowała połączyć się poprzez stream w aplikacji mobilnej V, niestety za każdym razem połączenie wygasało po paru sekundach.
  • Fanmeeting trwał blisko dwie godziny.
  • Po spotkaniu fani mogli uścisnąć dłonie lub przybić piątkę członkinią grupy.


CAŁOŚĆ: 01-19
KRÓTKA RELACJA ZE SPOTKANIA: LINK

Źródło: 自由娛樂頻道ETtoday.net朱鬼語 & @yeoshinhyejeong

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz