7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

niedziela, 29 marca 2015

[WYWIAD] AOA dla HIGH CUT

(fragment wywiadu ze wszystkimi artystami FNC z 146 numeru magazynu HIGH CUT)


Q: Wykonawca i piosenka, która ostatnio wyjątkowo wam się spodobała?
Seolhyun: Eddy Kim - "My Love".
Hyejeong: Crush - "Just".
Chanmi: Dok2 - "On My Way".
Yuna: OKDAL - "A Kind of Confession".
Jimin: Chris Brown X Tyga. Zapętlałam ich cały album w nieskończoność.
Choa: Im JaeBum - "For You". Słucham tego ostatnio ze względu na delikatny i wzruszający tekst.
Mina: Pius - "Brown Hair"

Q: Obraz, który chcielibyście uwiecznić na zdjęciu, gdyby na świecie pozostał tylko jeden aparat z tylko jednym arkuszem polaroidu? Dlaczego?
Seolhyun: Mama. Tata. [Ponieważ są to] najważniejsze dla mnie osoby.
Hyejeong: Zrobiłabym go [tzn. zdjęcie] wspólnie z rodzicami. Ponieważ dla mnie są oni najważniejsi.
Chanmi: Najwyższe i najszersze miejsce według mnie.
Yuna: Nasza rodzina i mój pies. Ponieważ są tymi, których kocham.
Jimin: Moja twarz. Chciałabym pozostawić na świecie coś, co będzie o mnie przypominać.
Choa: Myślę, że chciałabym zrobić zdjęcie jakiejś pięknej scenerii z tak daleka, jak tylko to możliwe.
Mina: Mama. Chciałabym zrobić zdjęcie osobie, którą kocham najmocniej. W tej chwili, mojej mamie.

Q: Jedno wspomnienie, które chcielibyście zapamiętać, mimo szwankującej na starość pamięci. Dlaczego?
Seolhyun: Wspomnienia wspólnej zabawy na wakacjach razem z unnidul. Byłam wtedy bardzo szczęśliwa.
Hyejeong: Uczucie, gdy otrzymałyśmy wsparcie całego kraju w zdobyciu najważniejszej nagrody. Szansa, którą otrzymałam, aby zmierzać ścieżką do zostania piosenkarką. To było bardzo ekscytujące, ponieważ naprawdę ciężko się do tego przygotowywałyśmy.
Chanmi: Zachowania, których żałowałam. Ciężkie dni. Nie chcę ponownie cierpieć.
Yuna: Wspomnienia związane z moją rodziną i psem. Wspomnienia, których nie potrafię sobie przypomnieć.
Jimin: Chwile, gdy nasza rodzina jadła posiłki przy wspólnym stole. Minęło sporo czasu odkąd ostatni raz jadłam razem z tatą, mamą i siostrą.
Choa: Moje zeszłe urodziny, 6 marca! Był to dzień, w którym otrzymałam największą ilość życzeń.
Mina: Jak na razie, nie mam takiego żadnego. Próbuję je stworzyć.

Q: Załóżmy, że macie ukochaną osobę, którą poślubicie w przyszłości. Najbardziej romantyczne oświadczyny na świecie, o których marzycie?
Seolhyun: Myślę o wielkim wydarzeniu i pełnych uczuć oświadczynach, nawet wtedy, gdy nie będę idealnie wyglądać.
Hyejeong: Najbanalniejsze z oświadczyn! Mam na myśli [standardowe] słowa oświadczyn i sposób [ich wypowiedzenia], który mnie wzruszy i przekona.
Chanmi: Zamieszkać wspólnie. Tylko my dwoje. Od zaraz.
Yuna: Oświadczyny, podczas których on od razu da mi pierścionek. Bez zbędnych rozmów.
Jimin: Jeszcze nie myślę o wyjściu za mąż.
Choa: Oświadczyny, o których nigdy nie zapomnę!
Mina: Wyznanie patrząc sobie w oczy [i] wspólne nałożenie pierścionków.

Q: W 2014 rozpoczęliście rodzinną trasę koncertową muzyków FNC, FNC Kingdom, teraz nareszcie zawita ona do Korei. Nieujawnione do tej pory umiejętności, które chcielibyście pokazać koreańskim fanom?
Seolhyun: Gra na gitarze! [Choć] wciąż nie potrafię prawidłowo wykonać wszystkich chwytów. Nie uczyłam się zbyt wiele, jednak chciałabym pokazać to, na co mnie stać.
Hyejeong: Tak myślę, że może tajemnicza kolaboracja, a nie indywidualna umiejętność. Coś, co pokocha wielu fanów.
Chanmi: Występ taneczny AOA White.
Yuna: Gra na pianinie, której nie można pokazać grając w zespole. Gdy będziemy mieć koncert, chciałabym zagrać na pianinie piosenkę, którą lubię.
Jimin: Łączony występ w odmiennym stylu niż na co dzień ma AOA! [Chcę] pokazać inną stronę Jimin, której się nie spodziewacie.
Choa: Coś, czego nie możemy pokazać podczas normalnych występów, [na przykład] wspólne projekty z sunbaenim.
Mina: Niewidziane jeszcze kolaboracje artystów FNC!

Angielskie tłumaczenie: aceofangels8.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz