7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

piątek, 30 stycznia 2015

[ARTYKUŁ] "Jimin z AOA uroniła łzy, opowiadając o tym, jak czuła się osądzana za bycie idolką w Unpretty Rapstar"

W emitowanym 29 stycznia pierwszym odcinku "Unpretty Rapstar" Jimin z AOA zaskoczyła widzów, zalewając się łzami.

Podczas odcinka Jimin podzieliła się swoimi odczuciami, mówiąc, że ze względu na to, iż jest idolką, czuła się źle oceniana przez pozostałe uczestniczki "Unpretty Rapstar". Wyjawiła: "Nie szkodzi, że jestem pomijana przez to, iż uchodzę za idola. Będę ciężko pracować i zaprezentuję odpowiedni wizerunek." Po czym kontynuowała: "Chcę pokazać, że mam w sobie więcej pasji do rapu niż ludziom może się wydawać".

Jimin wytłumaczyła, że czuła się tak, jakby jej rywalki patrzyły na nią z góry, mówiąc: "Miałam wrażenie, że robią sobie ze mnie żarty". W odcinku ukazano także, jak pozostałe uczestniczki pytają ją o rzeczy typu, czy jest idolką i czy rzeczywiście lubi hip hop. Podczas gdy Jimin wyraźnie wygląda na postawioną w niezręcznej sytuacji, pozostałe dziewczyny nie są w stanie ukryć swojego dziwienia, że wśród nich znajduje się jakiś idol. Roztrzęsiona Jimin oświadczyła w trakcie wywiadu: "Oczywiście, przyszłam tu, ponieważ lubię hip hop."

W tym samym odcinku Jimin dodała: "Poczułam odpływ sił. Nie chciałam płakać i nawet nie wiem, dlaczego to robię. Przepraszam." i rozpłakała się jeszcze mocniej.

Źródło: allkpop.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz