7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

niedziela, 18 maja 2014

[Artykuł] Pamiętnik noszących krótkie spódniczki i wstrząsających sercami mężczyzn AOA z obchodzenia Nowego Roku Księżycowego!

(artykuł z dnia: 4 luty 2014)

Mina:

(Mina) Czyje to brwi? To Mina!

AOA Mina

(Mina) Teraz [jestem] na wakacjach!
Podczas spaceru z mamą o ósmej rano~ Rok 2014 jest najlepszy!!

Seolhyun:



(Seolhyun) Proszę, weźcie te kwiaty~ Proszę, weźcie te kwiaty~
Dzięki temu mogłam nosić suknię balową~


AOA Seolhyun


(Seolhyun) Dawno się nie widzieliśmy! Ze mną wszystko w porządku :)
Po raz pierwszy ujawniam [swój] dom!! Na chłodne dni, przedstawiam ciepły kominek w moim domuu~

Yuna:

(Yuna) Tu rozśpiewany Mikołaj Yuna~


AOA Yuna

(Yuna) Wakacje w domu z młodszą siostrą i moim kochanym Chong-ee!
 To prawda! Moja młodsza siostra, Yuri, uczestniczyła w 'Mnet Voice Kids' :)

Jimin:

(Jimin) Dzień dobry, tu mała Jiminㅋ I jak mój styl~?


AOA Jimin

(Jimin) Ujawniam zawartość swojej torebki!!!!

Chanmi:

(Chanmi) Aż dwie plakietki*!!
Allok-dallok, przedszkolna moda :)


AOA Chanmi


*chodzi o plakietki z imieniem i nazwiskiem, przyczepiane do odzieży dzieci na wypadek,
gdyby się zgubiły

(Chanmi) Prosto z moich wakacji! Próbowałam samodzielnie ozdobić swoje paznokcie~
Mam wrażenie, jakbym należała do Krainy Lodu… Co o tym myślicie? Mi się podobaㅋ

Choa:

(Choa) Świetna zabawa z moim przyjacielem Gorylem~


AOA Choa

(Choa) Z okazji Nowego Roku Księżycowego
 samodzielnie przygotowałam rodzicom domowy posiłek! [Jestem z siebie] dumna~

Hyejeong:

(Hyejeong) Szczęśliwego Nowego Roku!


AOA Hyejeong

(Hyejeong) Na wakacje wróciłam do prawdziwego domu!
 Tak bardzo tęskniłam za maminym Jipbab!! ㅠㅠ
Jest naprawdę pyszny~~ Jipbab najlepszy!

Źródło: Daum Music

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz