7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

sobota, 22 grudnia 2012

[Video] 121218 AOA w MTV Taiwan

18 grudnia na tajwańskim kanale MTV wyemitowano kolejny odcinek programu muzycznego "MTV日韓音樂瘋", którego fragment poświęcono przybliżeniu sylwetki AOA:



W czasie programu przeprowadzono z dziewczynami grę, w której każda z nich miała wskazać członkinię, która, według niej, najlepiej odzwierciedla usłyszaną wcześniej cechę:

(04:44) MC: Najbardziej leniwy/lubiący najwięcej spać członek?

Jimin (wybrana przez Choa, Chanmi, Hyejeong, Jimin)
Chanmi (wybrana przez Youkyung, Mina, Seolhyun, Yuna)

MC: Jimin, dlaczego jesteś najbardziej leniwą członkinią?
Jimin: Naprawdę lubię spać.
MC: Rozumiem, wcześniej słyszałem, jak pozostałe członkinie wspominały o tym, że Jimin najwięcej je i najbardziej spośród nich lubi spać.

(05:14) MC: Najbardziej radosny członek?

Jimin (wybrana przez wszystkich)

MC: Dlaczego to znowu ty?
Jimin: Lubię żartować, dodatkowo moja osobowość jest troszeczkę psotna, więc… odczuwana jest przez młodszych członków.

(05:36) MC: Członek, którego chciałabyś mieć, jako swojego chłopaka?

Choa (wybrana przez: Jimin, Yuna, Hyejeong)
Mina (wybrana przez: Chanmi, Seolhyun)
Seolhyun (wybrana przez Mina)
Jimin (wybrana przez Youkyung)

MC: Dlaczego jest to Choa?
Choa: Dziękuję~!
Jimin: Zwykle dba o innych. Jako najstarsza, często motywuje młodsze członkinie. Z tego powodu wszyscy grzecznie wytypowali ją, aby była ich chłopakiem.

(06:16) MC: Najbardziej tchórzliwy członek?

Seolhyun (wybrana przez wszystkich oprócz Jimin)
Chanmi (wybrana przez Jimin)

MC: Dlaczego?
Seolhyun: Przeważnie jestem ostrożnym typem człowieka i słyszę, że ludzie tak o mnie mówią. Ponadto, moja grupa krwi to A. Jestem potrójnym typem A. Ekstremalnie ostrożnym i rozważnym, często mocno martwiącym się wieloma rzeczami.

(06:46) MC: Największy dowcipniś w zespole?

Jimin (wybrana przez wszystkich oprócz Choa)
Chanmi (wybrana przez Choa)

MC: Znowu ona.
Jimin: Zazwyczaj lubię płatać figle i zamiast pomagać, żartuję z innych członkiń, wydaje się to częścią codziennego życia. Powodem tego jest to, że lubię dziewczyny z zespołu, więc mogę swobodnie z nimi żartować. Celowo oszukuje je, że się z nich naśmiewam, aby się do nich zbliżyć.

(07:22) MC: Członek, który najwięcej płacze?

Mina (wybrana przez siebie, Youkyung, Choa, Hyejeong, Jimin, Seolhyun)
Chanmi (wybrana przez Yuna)
Yuna (wybrana przez Chanmi)

MC: Mina.
Mina: Nawet, jeśli nie wydaje się w porządku, że zostałam wybrana, dziękuję. Ale, ja wcale nie płaczę często, więc nie zrozumcie tego źle. Nie jestem płaczliwą osobą.
Seolhyun: Mina płacze, kiedy jest szczęśliwa, płacze, kiedy jest smutna i płacze, kiedy jest zła.
Mina: Wygląda na to, że jednak płaczę.
Yuna: Ona ma bardzo wiele łez.

(07:51) MC: Najbardziej wytrzymały członek?

Chanmi (wybrana przez wszystkich)

Chanmi: Moja wytrzymałość w grupie jest najlepsza, ponieważ wciąż jestem młoda.

Źródło: @絲糖 陳
Angielskie tłumaczenie: @spaceboundfairies

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz