7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

niedziela, 18 listopada 2012

[Article] ' Jungshin z CNBLUE i Seolhyun z AOA zauważeni podczas nagrywania "My Daughter Seoyoung" na ulicach Hangdae '


Jungshin z CNBLUE i Seolhyun z AOA zostali niedawno zauważeni podczas kręcenia dramy KBS 2TV "My Daughter Seoyoung" na ulicach Hangdae (dzielnica Seulu /Luji).

Jungshin odgrywa w dramie eleganckiego i wybrednego 'Kang Sung Jae' wraz z koleżanką z wytwórni FNC Entertainment Seolhyun, która gra jego dziewczynę 'Eun Soo'. 6 listopada, gapie zatłoczyli fragment Hongdae, aby obejrzeć parę idoli podczas filmowania sceny, w której Kang Sung Jae przechodzi z produktami do pielęgnacji ciała dla kobiet przez ulicę, kiedy Eun Soo natrafia na niego.

Członek CNBLUE skomentował: "Jestem bardzo szczęśliwy, że mogę grać razem z Seolhyun, będącą hoobae, którą opiekuję się najmocniej od dni trainee. Bardziej od wszystkiego, cieszę się, że mamy tak dużo czasu na praktyki. To nasz pierwszy raz, kiedy gramy razem, więc czujemy presję, na szczęście reżyser jest bardzo pomocny. Mogąc się na nim opierać, i Seulhyun i ja zrobimy to."
Seolhyun stwierdziła "Jungshin sunbae oraz ja ćwiczymy zawsze, kiedy mamy czas. Za każdym razem myśli o moim punkcje widzenia, więc jestem wdzięczna za to, że uważa na mnie i opiekuje się mną. Reżyser także mocno mnie wspiera, ponieważ jest to moja pierwsza rola, również scenarzysta dopinguje mnie, mówiąc, że są to bardzo ważne sceny między Sung Jae i Eun Soo."

"My Daughter Seoyoung" emitowane jest w soboty i niedziele o 7:55pm KST.

Źródło: www.allkpop.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz