7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

piątek, 10 sierpnia 2012

[Curiosities] Dziewczyny mówią o sobie

JIMIN (JIMINEL) wyznaje "To bardzo trudne grać na gitarze, kiedy się denerwujesz. Po występach nie mogłam ruszać nadgarstkiem. Później dowiedziałam się, że jest to syndrom cieśni nadgarstka. Bałam się, że debiut może się przesunąć."

YUNA (YUNARIA) jest głosem grupy. Od dziecka uczyła się gry na pianinie klasycznym. W zespole gra na keyboardzie. "Przyjechałam sama do Seulu z Busan, kiedy zobaczyłam ogłoszenie o audycji. To trudne rozwijać się wokalnie" powiedziała.

HYEJEONG (HYEJEONG.LINUS) ma nadzwyczajnie szczupłe ciało. W szkole średniej była cheerleaderką i chciałaby wziąć udział w narodowym konkursie cheerleadingu. To jest jej cel . "Nie ćwiczyłam przez miesiąc, ponieważ miałam grypę. Męczyła mnie również zgaga" wyznaje

Maknae CHANMI (CHANMI T.T) jest nadzwyczajną tancerką "Lubię tańczyć od małego. Gdy odbywały się castingi, występowałam na boisku do koszykówki, a jeden z agentów wytwórni widziałam mój występ" wyjaśnia. "Bardzo chcę tańczyć, ale nie mogę iść do sali prób, ponieważ przypadkiem zwichnęłam sobie kostkę. W dodatku w tym czasie miałam guzek w gardle i nie mogłam śpiewać. To było bardzo trudne" smuci się.

CHOA (CHOAYA) zna się z Juniel, która zadebiutowała w tej samej wytwórni, od dziecka. "Przyszłam na przesłuchanie ponieważ Juniel mnie poleciła". Choa urodziła się w 1990 roku, jest najstarszą dziewczyną w grupie. "To trudne debiutować w takim wieku" wyjawiła, a głos jej się zatrząsł. "W moim wieku trzeba więcej ćwiczyć. Ma się znacznie mniej luzu" mówi Choa.

MINA (MINARING) jest znana jako 'Gwiazda internetowa'. "Miałam marzenie, by zostać gwiazdą, kiedy byłam modelką na pół etatu. Pomyślałam że zapiszę się na audycję w momencie, kiedy otworzyłam stronę FNC Entertainment. Było bardzo ciężko nauczyć się gry na basie mając tak krótkiie palce. Wciąż płakałam, ale nie poddawałam się i wytrwale ćwiczyłam."

SEOLHYUN (SEOLHYUNARI) jest znana jako 'Dziewczyna Lee Hong Ki', jednak jej twarz była znana zanim pojawiła się w MV F.T. Island 'Severely'. Wygrała pierwsze miejsce w konkursie Smart Uniform Model w 2010 roku. "Już w szkole podstawowej marzyłam o tym, by zostać piosenkarką. W szkole średniej dołączyłam do szkolnego klubu. Trudno było mi ćwiczyć po tym, jak rano musiałam iść do szkoły. Jednakże robiłam to, ponieważ bardzo chciałam śpiewać i tańczyć".

YOUKYOUNG (Y) jest ukrytą kartą AOA. 7 dziewcząt: SeolHyun, Choa, HyeJeong, Chanmi, Yuna i Mina są aktywne w 'AOA White' jednakże kiedy doda się do nich perkusistkę YouKyoung, one przeistaczają się w 'AOA Black'. Youkyoung poprzednio była w innym zespole, gdzie również grała na perkusji. "Zawsze marzyłam o tym, by grać na perkusji. Nie wyobrażam sobie, bym mogła robić coś innego" mówi, podkreślając swoją tożsamość.

(oryginalny wpis: @jroyal91)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz