7
września

PON
8
września

WT
9
września

ŚR
10
września

CZW
11
września

PT
12
września

SOB
13
września

NIE
18:00 KST
"Weekly Idol"
(Mina)
19.00 KST
Ż Seoul International Drama Awards (Seolhyun)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Osace


17.00 KST
"We Got Married" (Choa)


20:45 KST
"Same Bed Di-
fferent Dreams" (Choa)
15.00 JST
Ż Fanmeeting w Tokio
N - nagrywanie; Ż - na żywo

poniedziałek, 31 sierpnia 2015

[INSTAGRAM] 150831-0906 Wpisy Chanmi

6 września 2015:
[ VIDEO ]
chanmi_96a : #길미 #넌나를왜 저의 첫카피곡 이였던 :) 이노래에 나오는 삼청동이 궁금했었다^^ 밤이니까 연습해야하니까 연습했던곡들 다듣고 가야지 #추억여행 음원속 길미선배님과 함께 들릴듯말듯 내목소리ㅋㅋㅋ

Tłumaczenie : #Gilme #WhyBabyWhy było moją pierwszą kopiowaną piosenką :) Marzyłam [wtedy] o Samcheongdong, które pojawia się w [tekście] tej piosenki^^ Jest noc, [ale] ponieważ mam praktyki, przesłuchuję wszystkie piosenki, które do tej pory ćwiczyłam; mój głos wydaje się brzmieć jakbym [odbywała] #PodróżWeWspomnienia razem z Gilme-sunbaenimㅋㅋㅋ
chanmi_96a : #삼청동 #서울여행

Tłumaczenie : #Samcheongdong #WycieczkaPoSeulu

chanmi_96a : #경리단길 #하늘 #날씨👍함 나와요다들!

Tłumaczenie : #DrogaWKyunglidan #Niebo #Pogoda [jest] 👍 Wszyscy, wyjdźcie na zewnątrz!

[ VIDEO ]
chanmi_96a : #룰루랄라🎶 (노래는 #올티 #설레) #스베누b라인 #어퓨 #트루글로시립스틱

Tłumaczenie : #Lullulalla🎶 (piosenka to #Olltii #Uneasy)#SbenuBLine #APieu #TrueGlossyLipstick*
* Są to nazwy produktów promowanych przez AOA i widocznych na nagraniu Chanmi.

4 września 2015:
chanmi_96a : Magic is something you make
#꿀 #원피스 #캔들 자야하는딩..ㅠㅋ +다시보기중이다!!
+저영어 캔들어써있음ㅋㅋ

Tłumaczenie : Magia jest tym, co tworzysz
#Przyjemnie #OnePiece #Świecznik [Chcę] spać-ding..ㅠㅋ + Oglądam jeszcze raz!!
+Napisałam na świeczniku angielską [sentencję]ㅋㅋ

chanmi_96a : #어퓨 #트루글로시립스틱 #트루매트립스틱 #싸인회끝

Tłumaczenie : #APieu #TrueGlossyLipstick #TrueMatteLipstick* #KoniecSesjiZAutografami
* Nazwy produktów z najnowszej serii kosmetyków A'Pieu, którą promują członkinie AOA.

chanmi_96a : #우리집 #우리룸메언니들♡ #초아 #유나 #설현 #찬미 새집에서♡

Tłumaczenie : #NaszeMieszkanie #NaszeWspółlokatorki-Unnidul♡ #Choa #Yuna #Seolhyun #Chanmi w nowym domu♡

3 września 2015:
chanmi_96a : ♡

2 września 2015:
[ VIDEO ]
chanmi_96a : #방 #정리끝 스스로척척척✌ 힘들었다ㅋㅋ 새콤달콤향 #캔들 다각자개인방으로 렙업했따요
+나진짜ㅠㅠ힘들었어요ㅠㅠ책상직접조립하고 옷은또왜케많은지 진짜 칭찬들으니까뿌듯하구먼😋
+키티 선물받아서 쓰고있는거^^ 개취는 심플무난👍

Tłumaczenie : #KoniecSprzątania #Pokoju przeze mnie chuk-chuk-chuk✌ To było męcząceㅋㅋ #Świece o słodko-kwaśnym zapachu odróżniają mój własny pokój [od pokoi innych członkiń]
+Naprawdęㅠㅠ Jestem zmęczonaㅠㅠ Biurko, które sama montowałam, a także wiele ubrań, otrzymanych [od fanów] jako wyrazy prawdziwego uwielbienia😋
+Ułożyłam prezent z Kitty, który dostałam^^ Mój gust jest prosty i łatwo się w niego wpasować👍

1 września 2015:
chanmi_96a : #흔들려 #포니테일 #앞머리생성✌

Tłumaczenie : #NieJestemPrzekonana #KońskiOgon #PrzyciętaGrzywka✌

31 sierpnia 2015:
chanmi_96a : #ftisland #puppy #든든한선배님들! #노래좋아요!!

Tłumaczenie : #ftisland #puppy #NiezawodniSunbaenimdul! #LubięTęPiosenkę!!

chanmi_96a : #카페 #친구 #인형 #좋군:)

Tłumaczenie : #Kawa #Przyjaciele #Pluszaki #TakMiDobrze:)

Źródło: chanmi_96a @ Instagram
Angielskie tłumaczenie: aceofangels8.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz